Tuesday 11 November 2014

Set Gout Shaklee

 
Set Gout Shaklee TERBAIK!


Gout merupakan sejenis penyakit sendi berpunca daripada asid urik berlebihan yg terkumpul di dlm badan. Asid urik adalah bahan buangan terhasil semasa proses penghadaman sejenis protein bernama purin. Apabila tubuh kita berlebihan asid urik yg terkumpul di dlm sendi, ia akan mengakibatkan gout, batu karang, dan kegagalan buah pinggang. Di samping mendapatkan rawatan doktor, pesakit cuba amalkan Alfalfa, Performance Drink dan Omega Guard.

Detoks semulajadi bertugas menyingkirkan toksik dari badan. Pengamal alfalfa perlu mengambil air yang banyak (sebaiknya 3-4 liter sehari) untuk membantu melancarkan proses detoks.

Memelihara atau seimbangkan kandungan air dlm badan supaya tidak mengalami dehidrasi. Pesakit gout perlu menyingkirkan asid urik dengan lebih kerap kencing. Air yg mencukupi dlm badan amat penting utk melancarkan proses pembuangan asid urik. Performance Drink berfungsi mengantikan air yg hilang dan memelihara tahap air dlm bdn pesakit.

Mengelakkan keradangan sendi dan mengurangkan kesakitan.

Sakit gout ini mungkin sembuh dengan syarat pesakit mengambil langkah2 untuk mengatasinya sepanjang masa. Cara pemakanan pesakit harus ditukar kepada berlebihkan sayur-sayuran dan kurangkan daging dan makanan laut.

Shaklee Independent Distributor
Elena
1116066
010-9370193

No comments:

Post a Comment