Thursday 6 November 2014

Rambut gugur

Hello semua! Hari ini saya mahu sharing dengan kamu. Dulu dulu saya ada masalah rambut gugur yang sangat teruk. Umur baru 20an. Masih muda bah. Rambut panjang/pendek sama juga gugur. Bahagian depan rambut saya hampir botak, hampir nampak kulit kepala. Perasaan time tu sedih sangat, malu pun ada sebab rasa tidak yakin dengan penampilan kan.



Jadi berusaha lah saya untuk mencari shampoo yang sesuai. Macam-macam jenama sudah saya cuba, tapi semua sama sama juga. Hasil dia rambut gugur juga. Lantai di rumah sini sana rambut gugur. Saya pernah cuba Tonic rambut, saya beli sanaaa Watson. Okay juga la. Ada perubahan sudah. Baby hair pun tumbuh sudah. HAPPY sangat ada rambut baru tumbuh. Bagus memang bagus TAPI aduhhh sakit bah kepala pakai tonic yang banyak bahan kimia. So, saya stop guna tonic. Masalah rambut gugur datang balik. Oh tidaaaak!

Hampir 3 tahun lebih masalah rambut gugur saya ni. Sehinggalah Selasa lepas iaitu 28.10.2014 saya mencuba shampoo & conditioner jenama ProSante Hair Care tanpa bahan kimia dan selamat digunakan!Hasil dalam sehari boleh rasa dan sangatlah WOWWW AMAZING. Kenapa? Sebab rambut saya tidak lagi gugur, ada pun 3-4 helai yang masih boleh dikira, tu kira normal lah. Rambut makin halus, berkilau and semakin hidup! Harga berbaloi dengan hasilnya yang penting rambut sihat! 
SAY NO MORE TO HAIR LOSS, SAY YES TO HEALTHY HAIR!

Thanks for reading, can share if you want. 

Jom baca tentang Prosante Hair Care dengan lebih lajut di sini.

Jangan malu-malu kalau mau tahu atau cuba shampoo ini. Boleh contact saya melalui WhatsApp/Msg atau email. :)

Elena
1116066
010-9370193
elena.fkan@gmail.com


No comments:

Post a Comment