Tuesday 17 June 2014

CarotoMax hebat! Tidak perlu pakai spec mata lagi.


CarotoMax berjaya menurunkan degree spec mata saya sebab mata saya kini kurang rabun!


Pengalaman saya, ketika umur saya baru 4 tahun, mata kanan saya perlu di operate. Waktu tu mata kanan saya hampir BUTA. Mujur ibu bapa saya bertindak cepat dengan membawa saya ke hospital untuk mendapat rawatan selanjutnya. Mata kanan saya telah di operate sebanyak tiga kali. TIGA kali oh! Hebat kan. 1st operation umur 4 tahun. 2nd operation umur 5tahun dan 3rd operation umur 11tahun. Bersyukur sangat mata ni tidak buta. Tetapi malangnya saya terpaksa juga pakai spec sebab mata kanan ni ada rabun (150 degree). Hmmm, degree mata ni tidak pandai bertambah atau turun dari awal pakai spec. Namun akhirnya degree mata kanan ni berubah juga setelah consume Carotomax untuk pertama kalinya. Mata kanan ni berjaya menurunkan degreenya daripada 150 ke 75. HEBAT kan! Jika anda percaya memang akan terjadi. Sekarang saya sangat jarang pakai spec. Awesome! :)



Saya syorkan kepada mereka yang mengalami mata yang rabun dan kepada mereka yang tidak suka makan carrot (macam saya). hehehe



Jangan malu-malu contact saya. WhatsApp/Msg:

Elena 
1116066
010-9370193



No comments:

Post a Comment